Czym jest film employer brandingowy?
To film którego celem jest promocja firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących firmy, jej kultury organizacyjnej, misji wartości i celów.
Jest skutecznym narzędziem, które pomaga przyciągać utalentowanych kandydatów do pracy, a także zwiększać świadomość marki pracodawcy na rynku pracy. Dzięki niemu firma może wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć do siebie najlepszych kandydatów.
NASZE PRODUKCJE TO WIĘCEJ NIŻ FILM
w komplecie otrzymasz od nas
FILM GŁÓWNY
Gotowy do publikacji materiał filmowy o długości od 1 do 3 min, w formatach dostosowanych do najpopularniejszych platform.
SCENARIUSZ
Kreatywny, nieszablonowy scenariusz, który będzie spójny z Twoją strategią i ukierunkowany na realizację założonych celów.
TEASER
Trwającą ok 30 sekund wersję, która może posłużyć jako zapowiedź publikacji oraz dodatkowy materiał promocyjny.
Opcje dodatkowe, które doskonale wzmocnią Twoją kampanię.
MAKING OF
Film pokazujący od zaplecza całą przygodę jaką zespół przeżył na planie.
BACKSTAGE
Zdjęcia reportażowe wykonane podczas produkcji Twojego filmu. Sprawdzą się idealnie jako wizualne uzupełnienie Twoich kanałów komunikacji lub jako pamiątka z realizacji.
FORMY PIONOWE
Krótkie formy pionowe, doskonale nadające się do wykorzystania jako rolki, tiktoki, rolki i relacje.
Jakie informacje są potrzebne do realizacji filmu employer brandingowego?
CEL
Ustal, jaki cel chcesz osiągnąć poprzez ten film. Czy chcesz przyciągnąć nowych pracowników, zwiększyć zaangażowanie obecnych pracowników, czy też zbudować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy? Określenie celu pozwoli na skupienie się na najważniejszych kwestiach podczas realizacji filmu.
WARTOŚCI I KULTURA ORGANIZACYJNA
Przemyśl, jakie wartości reprezentuje Twoja firma i jak możesz je pokazać w filmie. Wartości są kluczowe dla budowania wizerunku pracodawcy i przyciągania pracowników, którzy identyfikują się z tą samą misją i celami. Film musi odzwierciedlać je w sposób autentyczny i wiarygodny.
GRUPA DOCELOWA
Określ, do kogo chcesz skierować swój film i jakie informacje są dla nich najważniejsze. Określenie potrzeb, oczekiwań, zainteresowań i preferencji pomoże w dotarciu do osób pasujących do Twojej organizacji.
BUDŻET
Oszacowanie budżetu pozwoli na dobranie odpowiednich sposobów realizacji filmu. Ma bezpośredni wpływ na wykorzystany przy produkcji sprzęt, lokalizacje czy efekty specjalne i animacje jakie zespół będzie mógł wykorzystać.
POZNAJ NAS BLIŻEJ
Decydując się na współpracę z naszym studiem masz pewność, że:
Wiedza
Zanim przedstawimy nasze pomysły i możliwości zbierzemy wszystkie istotne informacje na temat: Twojej marki, branży, procesów i innych aspektów, które mogą mieć wpływ na kształt Twojego filmu. Zebranie kompletnej wiedzy da nam możliwość zaproponowania odpowiednich rozwiązań ukierunkowanych na realizację Twoich celów.
Koncepcja
Podejdziemy do Twojego projektu ze świeżym, nieszablonowym i kreatywnym podejściem. Ciągle się rozwijamy, szukamy inspiracji i patrzymy na najnowsze trendy. Całą zgromadzoną wiedzę włożymy w przygotowanie Twojej koncepcji i scenariusza.
Budżet
Zawsze szukamy optymalnych rozwiązań, chcąc uzyskać jak najlepszy efekt, najtańszym możliwym kosztem. Na współpracę patrzymy długofalowo, nie przez pryzmat pojedynczego projektu.
Zespół
Dobierzemy do Twojego zespołu osoby, które swoim doświadczeniem oraz stylem pracy będą odpowiadały założonej koncepcji. Zrozumienie branży w której działasz, procesów i oczekiwań, pozwala na osiąganie najlepszych efektów.
Proces
Nasz proces został zweryfikowany przez dziesiątki wykonanych produkcji, a cały czas go rozwijamy! Stosujemy najnowsze narzędzia wspierające komunikację, systemy do prowadzenia projektów kreatywnych oraz mechanizmy kontrolujące przebieg realizacji. Dzięki temu unikamy zaskoczeń i dajemy pewność, że projekt idzie zgodnie z planem.
Sprzęt
Wykorzystamy najnowsze technologie, które sprawiają, że niemożliwe staje się możliwe. To co jeszcze niedawno było dostępne tylko dla wysokobudżetowych produkcjach, jest teraz w zasięgu ręki. Nie wahamy się po to sięgać.
Najczęściej zadawane pytania
Ile pownien trwać film employer brandingowy?
Długość filmu powinna być dostosowana do kanałów publikacji, wybranej formy oraz przekazu. Nowoczesne, dynamiczne formy trwają od 15 do 30 sekund. Klasyczne formy filmów employer brandingowych od 1 do 3 minut.
Ile trwa produkcja filmu employer brandigowego?
Wszystko zależy od scenariusza i złożoności produkcji, ale staramy się zamykać produkcję w ciągu miesiąca, uwzględniając w tym również prace nad pomysłem i scenariuszem, dni zdjęciowe oraz postprodukcję.
Ile kosztuje realizacja employer brandigowego?
Dolną granicą od jakiej zaczynają się nasze możliwości to ok 6 tyś zł netto, ale precyzyjną wycenę przygotowujemy na podstawie scenariusza. Na finalną propozycję składa się wiele czynników tj.:
- ilość dni zdjęciowych
- ilość oraz umiejscowienie lokalizacji
- obsada
- poziom skomplikowania animacji
- pola eksploatacji
- wielkość ekipy filmowej
- ilość oraz rodzaj sprzętu
Czy przygotowujecie również scenariusze?
Oczywiście, nie każdy klient przychodzi do nas z gotowym pomysłem. Chętnie angażujemy się również w przygotowanie koncepcji kreatywnej.
Czy możliwa jest realizacja filmu w inny mieście niż Wrocław
Jasne, jesteśmy mobilni, a nasz zespół realizował produkcje na terenie takich miast jak: Warszawa, Poznań, Kraków czy Gdańsk. Bywają sytuacje w których również podejmujemy się produkcji poza granicami naszego kraju.